And for no reason why, no reason why

Jag är trött trött trött, inte okej! Gillar inte när det regnar som det gjorde imorse. Jag hade fixat mig och allt, sen kommer man ut och det verkligen tok regnar, helt ovärt! Tog iallafall bussen hem till nella, sen vart det skola. Har haft historia A hela dagen, segt. Grupparbete hela dagen, bara killar i min grupp så våra samtalsämnen fattade jag nada av haha inte så ovanligt men ändå. Fick iallafall sluta tidigare, typ kvart i 3 istället för fem, toppen.  Har hunnit med att dela ut lite inbjudningskort idag iallafall så det är great. Sitter just nu hemma och har nyss ätit. Ska ringa till en liten sötnos nu och sen ska jag faktiskt plugga företagsekonomi, test på det imorgon och jag kan ingenting! haha blir nog lyckat, or not.

p&l
elin



Just det, har glömt att visa mitt schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0