Är livet en gåta kanske vi lever för att lära?

Ibland så kan jag inte sova, men jag vill inte va vaken
Ibland så känns det som jag va någon annan för ett tag sen
Känner mig galen och förändrad, på något konstigt sätt
Ibland så känns det som att jag inte gör någonting rätt
Den som söker i det djupa finner svaren
Står kvar i det förflutna, och jag brinner för dagen
Det va länge sen, men det känns som att jag står kvar än
Ibland så känns det som att jag inte lever upp till kraven
Känner mig naken, men ändå fullt påklädd
Ibland drömmer jag saker och har aldrig varit så rädd
Ibland så undrar jag om jag verkligen lever
Ibland så undrar jag vart vägen som jag går på leder
Jag söker framgång, seger och livsglädje





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0