Be the one I love, be the one I need

Hade ställt klockan på 10 imorse så jag inte skulle sova bort hela dagen, vid kvart över 11 typ ringer Elin och då ligger jag fortfarande helt död och sover, tydligen har jag stängt av larmet haha ovanligt eller inte. Vi bestämde iallafall att vi skulle ha ett litet lunch möte hahaha. Vi glida ner på stan och käkade på Rhodos, jag måste verkligen sluta äta ute varje dag! Men så satt vi där iallafall och planerade inför våran 18års fest den 3 oktober. Längtar galet! alla vi känner kommer självklart bli bjudna, inbjudningar kommer så fort som möjligt. Så håll ut mina vänner. Vi satt även och pratade om ett skummparty den 4 september som vi nog ska på! Sista fjortisgrejjen innan man fyller 18 hahaha. Självklart pratade vi även om massa annat också, riktigt trevligt va det iallafall! Efter vi hade ätit så glida vi vidare ner till hamnen och glassade, satt där ett tag. Sen började det tok regna, helt ovärt men så va det! Så efter vi vart på banken och Krilles drog vi vidare hem. Och nu sitter jag hemma och ska väl typ slänga på någon film, i think!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0