Hej jag heter Elin och jag har tråkigt...

Vad heter du? Elin
Mellannamn? Christina
Vart bor du? Trosa
Trivs du där? Nja, inte direkt va va va va va
Brukar du läsa horoskop? Yes
Har du körkort? Nej men snart!
Äger du några converseskor? Japp några stycken och äkta är dom allt! haha
Favoritdjur? Hund maybe
Vad spenderar du dina pengar på? Skor, kläder, smink!
Senaste konserten? Lady Gaga
Sprit, cider, vin eller öl? Cider is my favorite
Brukar du bli för full? Har väl hänt haha
Antal kuddar i sängen? 5! ska det va så ska det va liksom haha
Kan du baka bullar? OM jag kan, jag kan allt ju
Har du varit med i scouterna? Inte riktigt min grej att tassa runt i skogen liksom haha!
Bläck eller blyerts? Tar det som finns närmast
McDonald's eller Burger King? Beror på. men jag gillar maaax maaax, speciellt när jag säger det på mitt sätt haha 
Är du allergisk mot något? Tror jag inte va
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Mjölk är inte min grej men dricker jag så blir det blå 
Vad åt du till frukost? Jag åt ingen haha
Hur ser du ut idag? Mjukisar, svart linne och oplattat hår, det gillar ni va haha not
Har du haft sex idag? Skulle inte tro det va
Nästa mål i ditt liv? STUDENTEN! fast först körkort i think
Vad såg du senast på TV? Top Modell och så såg jag lite lite lite på beck samtidigt som jag satt vid datan
Hur svarar du i mobilen? skriker HALLÅ! för det mesta iallafall
vem ringde du senast? Lottis pottis med andra ord Lotta
Vad sa den du ringde? Jadu, lite allt möjligt
Antal timmar sömn inatt? Sånt har jag inte koll på men skulle gissa på typ 7-8..
Sov du ensam? Jag och min älskade mobil
Vad innehåller din favoritnattmacka? Nattmat in my heart haha. Men mackor, i hate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0