Hit by the pain, It's alright I wanna live

Började dagen med mitt fluff fluff täcke i soffan och hyrde en film i tvn, toppen! Efter det kollade jag lite på tv och satt lite vid datan. Sen fixade jag mig och sånt. När jag väl va klar va det dags att köra nya bilen igen, love it! Sen blev det lite shopping, bara smink och hår produkter idag faktiskt, tummen upp för det! Sen blev det att äta på stan, trevligt. Lite senare efter det fick jag köra en liten sväng igen för att fixa en sak! Sitter just nu och pratar med min baby som har vart sjuk och är nu bättre, great! Har inte träffat henne på hur länge som helst och det suger, vi brukar fan träffas typ varje dag! Men imorgon ska vi träffas, maybe! Och vem vet, det kanske blir att åka till grönan eftersom vi fått reda på att några artister ska spela dära, bla Lady Gaga! Inget bestämt än, men vi hoppas på det bästa! 


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0