If we only could turn back time, go back to us and be alive

Får bli en snabbt update nu. Jag har tok stressigt.
Gårdagen blev det att åka upp till sthlm för att träffa bebban, men det blev ändrade planer för dom va kvar på bb. Så istället blev det shopping och lite sånt. Haha mat på stan igen, men det är slut med det på måndag för på tisdag börjar ju skolan. Sen blev det hem och ta det lugnt. Träffade Elin ett tag. Just nu så är jag lite försenad men ska skynda mig snart. Ska upp till sthlm och träffa bebban och sen blir det vänner och the voice, trevligt trevligt! Kommer sova uppe i sthlm, mitt inne i stan, så det blir skönt! Så vi hörs när jag kommer hem för nu måste jag fixa mig, är helt ofresh och så måste jag packa inför kvällen! Have a nice day my sweethearts


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0