I'm falling down on you, where are you from

Usch, dålig update igen, förlåt mina vänner jag har ett stressigt liv haha. Igår kom babyn, sötaste är hon, liknar mig och jag ska lära henne allt jag kan, haha en Elin junior ska det bli! Fattade först ingenting när mamma ringde kvart över 8 och berättade. Trodde hon snackade något om att jag skulle till mormor för att jag inte kan ta hand om mig själv hahaha helt fel, men jag va ju trött och då hänger inte riktigt min hjärna med, om den någon gång gör det? hahaha. Men jag somnade iallafall om och sen vid 10 ringde mamma igen och då föll alla bitar på plats och jag fattade vad hon sa. Vid 12 hämtade mami upp mig så drog vi ner på stan och åt, måste verkligen sluta äta på stan haha! Men sen köpte vi massa baby kläder, tok söta. Sen drog jag hem ett tag och tog det lugnt, kollade lite på tv. Sen blev det ut och övningsköra. Sen glassa med Elin i hamnen. Sen körde jag lite igen. Sen glida vi hem till Elin och planerade lite inför festen som kommer bli den 24 oktober istället pga att det inte fanns någon lokal ledig. Vi kollade på film och hade mys mys mys! Sen när jag tassade hem på natten, regnade det och va kolsvart, såg verkligen ingenting. Så jag gick där och smsade och när jag nästan va hemma ser jag ett par ögon och något som fnyser åt mig, fyfaaan säger jag bara har aldrig vart så rädd. Ett vildsvin typ en halv meter ifrån mig. Blev så rädd att jag backade två steg och stog och blunade och skakade. Sen kommer två crossmoppar och då blir den rädd och springer bort en bit. Och jag springer för mitt liv hem, har nog aldrig sprungit så fort, usch det där va det värsta asså. Och nu är kl 12.23 och jag har brååådis, kl 1 ska jag till sthlm och träffan babyn! 

p&l
 elin 



Baby några minuter gammal ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0