My heart is pounding, the blood is streaming, my friends.

Ingen update igår, jag säger förlåt för det men jag hade en stressig dag igår.
Eller dagen började lugnt, men att jag hyrde film i tvn igen, kollade på den och så. Satte mig lite vid datan, kollade runt. Sen ringer my baby och frågar om vi skulle åka iväg till grönan eller inte. Självklart skulle vi det. Men grejjen va den att jag hade en timme på mig, på den timmen skulle jag gå hem till mamma, duscha, föna håret, platta håret, välja kläder, klä på mig, sminka mig, fixa håret. Galet stress, och jag som är sjukt seg också, men jag hann haha! Mamma körde upp oss till tåget så att vi hann. När vi väl va på tåget trodde vi att stressen va slut och det va den just då, vi satt och pratade om massa, mys vi har ju inte träffats på hur länge som helst så vi hade mycket att prata om! Men sen när vi kom till t-centralen och skulle ta buss 47 mot skansen så blev det stress, eftersom vi skulle hinna ta ut pengar först, så vi fick springa som galningar, och jag hatar att springa till bussen, så fult haha! Men vi hann! Tassar av bussen och går mot grönan, ser en galen kö. Tänker att vi får stå där i 2 timmar typ. När Elin my angel säger att vi har special grej så vi ska gå in på vip avdelning, hade typ två framför oss och sen va vi inne! Haha hur skönt som helst! Men där inne va det dubbelt så mycket folk, har aldrig sett så mycket folk på grönan, vart man än gick råkade man gå in i någon. Och köerna till åkgrejerna va minst 40 minuter på allt! Men vi ställde oss iallafall i kön till bergodalbanan, gick rätt fort ändå. När vi hade åkt och va på väg mot något jag inte minns. Träffar vi Fanny och Veronica, så börjar åka lite saker med dom och sånt trevligt. Sen blev klockan lite efter 8 och Lady Gaga skulle börja spela 8. Så Fanny och Veronica drar iväg och åker insane och jag och Elin tränger oss in bland sjukt mycket folk, helt galet va det! Men vi lyckas tränga oss till mitten iallafall. Riktigt värt va det att se Lady Gaga, sjukt bra live faktiskt mycket bättre än jag trodde! Såg några kändisar och kända bloggare och träffade på några andra man kände. Så kvällen va super! även fast dom stängde 10. När Fanny, Elin, Veronica och jag sen skulle ta bussen till t-centralen igen, fick vi springa till bussen igen, helt galet, alla va sjukt galna skulle bara med bussen, kom massa extra bussar, så vi tog bara första bästa och trängde oss in, visste inte ens vilken buss det va haha. På bussen blev det blatte vs johnnyboy bråk, haha sjuka! Sen när vi tassade av och stog utanför Åhlens city och väntade på Elins mamma och pappa, och Fanny och Veronica väntade på sitt tåg, när dom tassade och vi sa hej då och sånt. Fick Elin och jag ragg, hahaha blatte töntar! Sen gick vi till NK för att dom skulle hämta upp oss, sen åkte vi hem! Riktigt trevlig kväll verkligen, måste göras om! Jag säger baar tack för kvällen.


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0