My life, I choose to live another way that's not in your eyes, my life

Dålig update igen, men jag är väääääligt busy nu haha. Iallafall så vart det stan igår, shopping för min del och mat! Sen drog jag hem, bråkade med mami haha om en skit sak men ändå. Sen fixade jag saker och drog iväg igen. Träffade vänner, old friends, kul att träffas igen och så. Blev en riktigt trevlig kväll faktiskt! Säger tack baby för kvällen. Idag har det vart en softis dagis, sov länge, sen en sväng på stan, sen trossen, sen hem till pappa och sen nu är jag hemma hos mamma. Ska snart fixa mig för ska ner i hamnen och glassa! Senare ikväll vet man aldrig vad som händer..


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0