Om du hade chansen att ändra riktning, att byta väg att gå på, hade du gjort det då?

Det finns mycket man ångrar att man gjort eller inte gjort i sitt liv, men om man fick chansen att göra sitt liv annorlunda, hade man gjort det då? Att ens liv blir som det blir, det finns väl en anledning till det? Eller? Det tror jag iallafall. Därför vill jag inte ändra något jag gjort. Jag gjorde det förmodligen som kändes rätt just då, även om det blev fel i slutet. Men man kan inte alltid vara perfekt, eller hur? Självklart finns det saker i mitt liv jag ångrar mer eller mindre, men gjort är gjort och inget jag kan ändra på nu i efterhand. Det finns alltid där i mitt förflutna men alla är värda en andra chans, eller hur? Det tycker iallafall jag. Och förmodligen lär man sig något av det också! Att glömma allt som hänt i ens liv går inte. Tiden läker inte alla sår, man lär sig bara leva med dom. Det är något jag märkt och något som hjälpt mig mycket faktiskt. Tror faktiskt att mitt förflutna gjort mig till den jag är idag, iallafall till viss del. Och det är något jag är stolt över! 





 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du ska vara stolt! Jag vet att livets väg inte alltid är så lätt att vandra på men du är på god väg!!!

Älskar dig gumman! Kram

2009-08-09 @ 13:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0