One of the faces that you'll miss

Hade ställt klockan på 9 för att inte sova bort dagen, vaknade när den ringde men stälde om den till 10. När den sen ringde kl 10 råkade jag stänga av den helt och sova tills 20 över 11, inte bra inte bra! Men Tassade iallafall upp och tog en dusch direkt. Sen satt jag lite vid datan och sen blev det film och sen tv. Sen kom P förbi ett tag, en snabbis bara. Sen så åkte mamma och jag och lotta ut och körde. Gick toppen för mig idag, men det gör det nästan alltid nu för tiden, så det så haha! Sen blev det att äta på stan, ovanligt va? haha eller inte. Får bli skärpning på det när skolan börjar asså! Och just nu sitter jag vid datan och pratar om gamla sjuka saker man gjort, haha helt galet vad mycket sjuka grejjer man gjort! Tex när jag hade nagellack som ögonskugga, hahaha har nog aldrig haft så ont i hela mitt liv! Haha och sjuk som jag va hälde jag acciton för att få bort det hahaha sjukt ont säger jag bara! Och sen höll jag det hemligt i några år för jag skämdes så mycket hahaha. Jaja, jag är som jag är, love it or hate it!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0