Pass that heat and you'll be my friend

Vaknade av att pappa ringde och väkte mig. Tassade upp och fixade mig snabbt. Sen va det dags att glida runt i nya bilen. Körde till nyköping, åt dära, körde runt lite inne i stan och sånt. Pappa va lite rädd att jag skulle pajja hans nya fälgar, fattar inte hur man kan köpa fälgar för 13000! Man kan fan köpa hur mycket skor som helst för det hahaha! Men jag pajjade dom inte och det va väl tur! Körningen idag gick toppen! Efter att kört typ några timmar eller nått så glida jag hem till pappi och fixade lite saker. För att sen dra vidare till TT och sen till vhd. Efter allt detta glida jag hem till mamma. Och nu ska jag snart hoppa ner i sängen för att sleepa lite!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0