The pride is not broken

Kör på lite bättre update idag. Började vid 10 idag och fick skjus till skolan så tack för det sötnos. Skulle slutat vid 2 men vi fick sluta vid 1. Så jag och Nella drog ner på stan, kollade runt lite, gick i alla skor affärer som vanligt haha. Tog sen bussen hem och träffade lite vänner på bussen. Fick sen sms av bubbleroom att mina kläder hade kommit. Så gled ner på stan och hämtade ut det, träffade på Linda en snabbis. Gled sen direkt hem för att testa allt, ena klänningen va super duper men den andra hade jag för stora bröst för så får skicka tillbaka den. Fick lön idag, och är redan 1252 kr fattigare pga av paketet, men det va såå värt! Just nu sitter jag lite vid msn och facebook. Pratade nyss i telefon med en älskad vän, så det så. Och en sak till som inte får glömmas. Mamma kom hem med våra inbjudningskort idag, dom är super snygga, love it! Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det film time! Jocke kom över med en film, haha sjukaste!

p&l
elin




Min nya klänning, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0