The soul's lost and the ache is blunt, hollow feelings

Jag har sjukt stressigt liv just nu, därför dålig update. Sorry mina fans men I is still alive! haha ska bli bättre, i think.
Just nu sitter jag och lyssna på Lady Gaga på högsta! Snart är det dags för duschen sen fixis och sen staaaaan. Börjar bli lite stressad men ska hinna berätta om gårdagen lite kort. Va hemma hos baby, sen drog vi ner på stan, hon skulle köpa lite saker och jag köpte också en grej. Sen drog vi hem till mig, gjorde mat och jag bytte kläder och sånt. Sen drog vi vidare till henne igen, där blev det först tekken5 sen film, tv, film. Dagen va toppen! Fick ett väldigt efterlängtat samtal igår, från min älskling Matilda, va sjukt länge sen jag träffade henne! usch för det men ska bli bättring på det gumman! Har inte så mycket mer att skriva, måste hoppa in i duschen så ni får klara er utan mig!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0