There is no way back home

Första dagen i skolan idag då, helt ovärt! Började vid 1 så mamma körde mig till skolan eftersom det inte fanns någon buss som passade. Jag mötte upp Nella och Jani utanför skolan och sen kom en efter en från klassen så det va kul att träffa alla igen. Fick reda på att jag fått en ny mentor eftersom min förra är mammaledig, han verkar väl lite knas men tror han blir okej haha. Jag fick ju ringa när jag ville på dygnet hahaha! Efter vi gått igenom allt fick jag tassa ner till syon och ändra massa saker, haha alltid problem med mina kurser, är nog stammis hos syon haha. Juste vi fick reda på att vi skulle göra något imorgon med klassen så man skulle ha matsäck, haha ofta man har det i 3an men våran klass är ju som den är haha. Efter allt det så tog jag bussen ner på stan och sen bussen hem. Tassade sen vidare till mammas jobb för att fixa lite saker. Träffade på min älskade kusin en snabbis, brun som fan va han! Sen blev det lite körning för min del. Och nu sitter jag hemma, har precis ätit och nu har jag tråk, ska kanske ut snart. får se hur det blir med den saker..


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0