Try to keep your head up high

Tooodieluu mina älskade vänner! Min dag har vart super duper toppen bra, så det så! Har vart på Grönan hela dagen och åkt det mesta, är rätt stolt över mig själv att jag vågade vissa saker jag aldrig ens tänkt tanken på att åka förut. Väldigt kul dag har det vart iallafall. Känner också att jag har skämt ut mig, men det är inte så ovanligt. Men anledning till att det känns så är att jag skrek hur högt som helst och typ halva grönan glodde på mig, haha men what ever, jag hade grymt kul! Men nu är jag sjukt trött. Så nu blir det bara att ta det lugnt och sen blir det sängen för min del!
Avslutar med att säga grattis Sandra på 19års dagen!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0