You can put the blame on me

Shit vad jag tappar läsare när jag inte uppdaterar. Säger förlåt för det men jag har vart helt busy i helgen och inte hunnit med det alls! Men nu tänkte jag göra en snabb update om helgen. Min helg har bestått av att äta på stan, äta på stan och äta på stan haha. Har även hunnit med massa film och mys. Övningskört en hel del. Vart i sthlm, träffat Bebisen, Jonas och Jossan och lite sånt. Träffat släkten på en middag på FinaFisken. Druckit alkohol på en söndag, alkis varning på det? haha. Har även hunnit med att beställa två klänningar från bubbleroom som kommer vilken dag som helst! Jag har säkert gjort massa mer som jag inte kommer ihåg just nu. En sak är iallafall säker, jag har stressat galet! Och nu är det redan måndag och jag har vart i skolan hela dagen, umgåts med vänner, skrattat som vanligt och massa mer. Direkt jag kom hem va jag bara hemma en snabbis för att sen glida vidare till Elin och fixa inbjudningskorten. Dom är klara nu och lär väl tryckas imorgon. Sen dröjer det inte länge innan ni själva får dom hem i brevlådan mina vänner. Nu ska jag fixa lite och sen blir det sleeeeeeeeeping för min del.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0