You got to keep on trying

Kom precis hem, skulle slutat fem men vi fick sluta vid typ halv 3, tummen upp för det. Imorse kom jag 10 minuter försent och jag fick inte komma in på lektionen, inte okej! Vi hade typ läxförhör på skiten jag pluggade till typ 00.30 inatt och min störda lärare tror att jag fuskade för jag kom 10 minuter försent, hallå jag fuska? haha har väl aldrig hänt. Det där va en lögn men ofta man fuskar för man kommer 10 minuter försent haha sjukaste. Så jag och Nella gick ner och la oss i sofforna och kollade på tv i typ en timme. Sen fick vi tillbaka våra uppsatser och jag fick VG+, haha gjorde min uppsats på typ en halvtimme men det är ju perfekt.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0