You really know I'm not that kind

Började skolan vid 10 idag, vi hade typ mys dag på stan, tassade runt i små grupper och kollade på lite saker och så. Helt okej, men imorgon börjar dom vanliga lektionerna, usch vill verkligen inte. Men ska klara det här året bra, ska absolut inte ha så hög frånvaro som förra året. Och jag ser redan fram emot studenten! Eller den närmaste tiden ser jag fram emot rätt mycket faktiskt;
- Tatueringsmässan
- Gustavos fest
- Skummparty, om det blir av
-
Berlin
- Min 18års dag
- Min och Elins 18års fest
- Körkort, hoppas jag på
Och sen lite andra små saker som konserter jag vill gå på och sånt

Just nu gör jag inte så mycket, Top Model börjar snart så ska kolla på det och vänta på att Elin ska komma hem. Sen ska jag träffa henne och vi ska göra klart inbjudningarna och gästlistorna tills festen och fixa lite annat inför fest, i think!

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0