Blod tar slut, men inte tårar..

Att känna hur såren slits upp
känna hur tårarna svider
tårar av saltvatten som droppar ner i såren
känna hur allt bra förvandlas till dåligt på bara några sekunder
såren som äntligen blivit sårskorpor
men som någon kliar bort
hur någon trycker ner mitt huvud under vatten
att känna paniken att få komma upp till ytan
tanken på att få alla slag
alla såren
såren som ingen ser
ibland får jag känslan av att det skulle vara skönare
om du bara slog mig
istället för att äta upp mig innifrån
kolla på mig
ser du vem jag blivit idag?
ser du vilken väg jag är på väg att gå mot?
varför gör du inget?
varför säger du inget?
snälla ta mig härifrån
gör mig inte så som du har blivit
jag vill inte vara som dig
jag vill vara stark
jag ska klara det..


Kommentarer
Postat av: sandra

<3

2009-12-27 @ 21:12:55
URL: http://morefromsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0