Dags att ta tag i mitt liv

Sista dagen på år 09 idag, det är med blandade känslor jag lämnar det här året faktiskt. Året som gått har varit som en resa som aldrig tagit slut, ena sekunden är man i paradiset och andra i ett rent helvete. Just nu vill jag bara lämna det gamla bakom mig och leva, leva mitt liv fullt ut! Men det är lättare sagt än gjort... Jag menar, det jag varit med om kommer alltid finnas inom mig, det onda som ett ärr, det goda som ett minne för livet. På något vis är det väl det man är med om som gör en till den man är idag? Det tror jag, och efter den principen tänker jag gå vidare och fortsätta leva.

Dags att fira, men vad är det egentligen man firar?
Jag vet inte riktigt om det finns facit på den frågan, men om jag frågar mig själv så är svaret enkelt.
Jag tänker fira för alla mina hjärtan som alltid finns här för mig, ni vet vilka ni är och ni är guld!
Jag tänker fira för min underbara familj som är stolt över mig vilket val jag än väljer, och som älskar mig för den jag är. Vet ni vad? Ni är så jävla bra och jag skulle inte klara mig utan er!
Jag tänker fira för jag är stark nog att gå vidare och ta mig i kragen och klara av dagen!
Jag tänker fira för alla fina minnen och för ett bättre år nästa år!

Nu tänker jag bara säga en sak till, Skål och gott nytt år


Kommentarer
Postat av: Elinn ;

jag älskar dig, förlåt för alla dumma misstag jag gjort <3

2010-01-02 @ 21:55:54
URL: http://msee.blogg.se/
Postat av: Ida

Skål för ett nytt årsbästa i liv 2010! <3

2010-01-05 @ 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0