Segis dag

Haft en sjukt seg dag idag, försov mig imorse och sen när jag väl kom till skolan så blev det inte så mycket att göra. Somnade i soffan typ haha och sen blev det massa skratt och prat om gamla minnen, love it! Sen när jag kom hem såg jag på Flickan som lekte med elden och självklart va jag rädd och satt och skrek och skrämde livet ur andra hahaha. Nu har jag nyss kollat på mammas pojkar och just nu sitter jag och kollar lite på paradise hotel. Riktig segis dag idag, men kan vara skönt ibland faktiskt! Juste, som ni ser så ser min blogg lite annorlunda ut, Sofie håller på att fixa den, men den designen som är nu är bara för tillfället..

p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0