25 truths about me

1. Jag har över 100 par skor
2. Jag har så mycket kläder att bara hälften får plats i min garderob
3. Jag har fler datorer än jag behöver och ska snart skaffa en till
4. Jag älskar rosa
5. Jag ska få en audi tt
6. Jag har parfymer för ca 10 000 kr
7. Jag vill bli makeup artist
8. Jag har ca 40 mascaror
9. Jag har haft 9 mobiler
10. Jag har mer smink än vad jag andvänder
11. Jag har saker som jag aldrig har använt
12. Jag är beroende av tops
13. Jag har bott på 6 olika ställen
14. Jag älskade Takida innan dom blev kända
15. Jag har dom flesta färger som finns på ögonskuggor
16. Jag samlar på fina påsar, tex från Gant osv
17. Jag är bortskämnd
18. Jag har haft tandställning
19. Jag har en rosa ipod och mobil
20. Jag har än vän som jag känt sen bb
21. Jag skrattar ofta åt mig själv
22. Jag plattar mitt hår
23. Jag kan bli rädd för vad som helst
24. Jag smsar för mycket
25. Jag har en sjukdom som gör att jag nästan inte har några ögonbryn



Kommentarer
Postat av: Elinn - en mode, foto och designblogg.

öh, fett mkt man fick veta ju :O:O

2009-07-11 @ 23:22:43
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0