Another day, another try

Dagen i går va helt perfekt! Det blev en dag i köpenhamn med tivoli och cider, great! Vi tog bara tåget över bron och på en halvtimme va vi mitt inne i köpenhamn, knasigt men galet kul! Det började med cider och öl sen tassade vi runt och sen blev det mat på en restaurang och sen blev det tivoli. Efter ett par cider vågade jag åka allt Nicklas tvingade upp mig i, men riktigt kul va det! Verkligen hel nöjd när vi sen på natten tog tåget hem till sverige igen.
Imorse började det med att sova ut, riktigt skönt tycker jag. Sen blev det att fixa sig för att åka och kolla lite i västra hamnen, där Turning Torso är byggt, riktigt högt är det och ganska kul att se faktiskt. Självklart tassade jag runt i mina nya skor, love it. Efter att vi tassat runt lite där och kollat så blev det fika vid ett ställe, mys! Sen åkte vi tillbaka in till stan för en liten shopping runda, tummen upp för det. Just nu sitter vi hemma hos Nicklas och ska snart fixa oss för en kväll på stan. Vi börjar med att äta på en restaurang och sen får vi se vad det blir. Have a nice night, i will!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0