Follow me to the other side

Åkte iväg igår morse, kl 8. Först blev det stopp i Norrköping för frukost. Sen vidare, sov i bilen, så det gick fort. Kom fram till Västervik typ 12. Gick runt på stan och shoppade och sånt, mys! Sen till hotellet och fixade oss för att sen på kvällen gå ner till hamnen och äta middag, riktigt trevligt va det! Imorse fick jag tassa upp tidigt för hotell frukost och sen åka vidare, somnade i bilen igen så det gick rätt fort idag också. Nu har vi precis kommit fram till det andra hotellet som ligger i Kristianstad. Ett riktigt lyx hotell och det passar en prinsessa som mig perfekt hahaha. Imorgon åker vi vidare till Malmö och då får jag träffa Nicklas så det blir toppen! Resan hitills har varit toppen och den verkar bli bättre för varje dag som går. Slänger upp bilder senare, när jag kommit hem i think. Nu ska jag fixa mig för att sen tassa ut på stan, kanske shoppa och senare ikväll blir det någon restaurang i think.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0