Hold back my tears, come back and stay

Idag har jag kört bil, galet mycket bil. Och inte vilken bil som helst, utan pappas nya som han hämtade idag! Haha och vet ni vad? jag har fått egna nycklar haha. Sjukt skön bil att köra faktiskt och det har gått helt perfekt hela tiden. Kom precis hem efter har varit ute och kvälls/natt kört, även det gick great! Innan jag va ute och körde nyss så satt jag hemma hos pappa och kollade på film och åt Ben&Jerry glass, love it! Just det, jag har en sak att berätta. Idag fick jag en fin liten inbjudan till en fest den 29 augusti, självklart tackar jag ja till det! Man säger ju aldrig nej till ferre liksom hahaha.


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0