Hold my head up, hold my head up, is it love

Jag skulle sova tidigt igår, tror ni det blev så? nej nej det är ju mig vi pratar om. Jag och Robin tassade väl i säng typ kvart över 12 men vi låg där och pratade och sånt. Så somnade typ halv 3, inte skönt asså. Speciellt inte när man skulle jobba 7 imorse. Va helt död när mamma väckte mig imorse, va så trött att jag blev övertrött och därför fick jag överskotts energi. Och sjukt jobbigt att veta att Robin fick ligga kvar och sova. Men jag tjänade iallafall pengar så det är väl värt. Just nu har jag precis ätit och nu kollar jag typ på tv, är galet trött och ikväll blir det att sova tidigt, kommer inte orka något annat.


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0