How many times will we take another lie

Segis dag today, and I like it! Massa tv, film och mjukis byxor, great. Har inte gjort något alls idag och det är riktigt skönt faktiskt! Imorgon blir det att köra till sthlm, ska träffa J and J, trevligt. Vet inte vad som mer händer imorgon men det lär ju märkas. Har egentligen ingenting att skriva idag eftersom jag absolut inte gjort något. Så kan istället ta och berätta om vad jag köpte i helgen då jag shoppade 3 dagar i rad, nu låter det som jag shoppat hur mycket som helst men det har jag verkligen inte.

Tyg skor - Din sko
Klänning - Vero moda, Love it
Mascara x2 - Hm
Shorts - Cubus
Shorts - Bikbok
Tröja - Gina tricot
Klänning - Gina tricot
Klänning - Vero moda, Love it


Dom två klänningarna från Vero moda är likadana men olika färger, älskar dom verkligen. Kanske slänger upp en bild på dom senare någon dag om jag har någon bild. Verkligen sommar favvisarna är det, tummen upp för det! Och det är typ sååhäär ovanligt att jag köper skor, haha eller inte. Har över 100 par och fler ska det bli, love it!
 

p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0