I accept this now, we could try to pretend

Blev väckt av mamma imorse vilket va första gången på länge och riktigt jobbigt. Men tassade upp efter ett tag och hoppade in i duschen och sen fixade jag mig. Sen fick jag köra till sthlm där vi mötte Jonas. Köpte lite saker på babyland eftersom det inte är långt kvar tills bebben kommer och jag blir faster. Efter det åkte vi till Skärholmen där vi köptde lite saker och åt. Tänkte köpa lite saker från New yorker när Jonas säger att en nära kompis till honom är någon chef för den så han ringde henne och hon skulle fixa kläder till mig för typ halva priset eller så, riktigt bra! Älskar alla kontakter min bror har, för hans kontakter ger mig kontakter och det är toppen! Va meningen att jag skulle börja packa lite idag och fundera över vad jag ville ha med mig till Varberg, men det kanske blir inställt, inget bestämt än men just nu låter det som om det inte blir av. Kanske blir att hitta på något annat istället. Men det visar sig väl.
Läste på Takidas hemsida igår att dom kommer släppa en ny skiva i september, jag ska ha den! Vet även att takida ska spela på Rockoff festivalen på åland och I will be there, men får se om det blir så. Och nu kan jag även passa på att berätta att dom flesta av mina rubriker är textrader från olika takida låtar.



p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0