I don't blame my past

Igår vart en hel lugn kväll, riktigt skönt efter all stress och värme. Åt från Rhodos igår igen, älskar redan stället. Helt klart min favvo restaurang och jag kommer bli deras stammis, vip kort kanske? haha. 
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 12 av massa sms som vanligt. Så tassade upp och fixade mig och sen lite senare så körde jag. Gick inte så jätte bra idag eftersom jag inte va så taggad, men trots det gick det bra. Senare händer nog inte så mycket, är tok seg idag. Blir väl att kolla film och så.
Imorgon blir det kanske sthlm igen, träffa Jonsie och så. Eller på tisdag, inte bestämt än hur det blir. På torsdag åker jag till Varberg, trevligt. Är ledig från jobbet den här veckan så det är galet skönt. Fick reda på vad jag skulle få i lön, blev riktigt glad eftersom jag inte jobbat alls mycket och kommer ändå få över 5000, tummen upp för det!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0