I fell in love with you tonight

Vaknade av att Elin ringde och väckte mig och sa att jag hade 40 minuter på mig innan bussen gick så det va bara att slänga sig i duschen, fick sminka mig på bussen. Hatar bussar utan ac asså. Träffade sen Sofie på tåget och så åkte vi upp till sthlm. Helt fel dag eftersom att det va galet varmt. Men vi hade riktigt trevligt ändå. Köpte en klänning från Vero moda som jag är tok kär i, verkligen älskar den, sommarens favvo helt klart. Sen tog jag tåget hem eftersom jag skulle äta på Rhodos med mami och papi. Så Elin och Sofie va kvar och Elin skulle ta ett senare tåg hem. Men Elin hann hem tills vi skulle äta så hon åt med oss, hon är ju ändå som en i familjen haha. Riktigt trevligt och god mat va det, nya favvo stället! Sen så fick jag köra, lite nervöst eftersom det va första gången med massa folk i bilen haha men det gick bra. Körde hem pappa och sen körde jag hem Elin. Nu händer inte så mycket mer än att jag ska packa för imorgon åker jag och Elin till sthlm igen över natten denna gång. Tar tåget 10.36 så ska vi gå på stan och sånt först och sen ska vi väl göra något annat och sånt och sen ska vi sova i Jonas lägenhet, sååhäär mys! Så blir ingen uppdatering imorgon så får ta den på lördag. Jag lever verkligen min dröm och jag älskar mitt liv just nu!

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0