I got to change my point of view

Igår blev det alltså att jobba. Efter jobbet så åkte vi ner på stan och jag fixade mina solglajjor, great. Sen hämtade jag även ut mitt paket som jag beställt från hm, great. Sen köpte vi hämtmat och sen åkte vi hem. Hände inte så mycket mer igår kväll än att jag pratade massa massa i tele och så typ kollade på tv. Fick reda på att Jonas åker till åland på fredag så blir att åka till sthlm på fredag och passa hans katter och bo i hans lägenhet, perfekt. Idag har jag jobbat all day long. Hann även med ett besök på ungdomsmotagningen för att fixa lite grejs. Fick vara ledig imorgon vilket är hur skönt som helst! Ikväll händer nog inte så mycket alls, sova typ är galet trött.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0