I know the way you're thinking, you think I'm always drinking

Har aldrig vart så trött som jag va imorse när mamma väckte mig, fast det säger jag alltid men ändå haha. Va iallafall rätt skönt på jobbet, slutade tidigt så det va great. Efter jobbet så hämtade mamma upp mig så åkte vi och fixade lite saker och sen hem för att jag skulle fixa mig så jag vart fresh innan vi skulle ner på stan och äta på mitt stammis ställe, Rhodos haha. Efter det så plingar pappsen och frågar om vi ska ut och köra lite. Så det gjorde vi, körde i typ 2 timmar eller något sånt, och vet ni vad? jag tankade idag hahaha första gången jag gör det haha, tummen upp för det! Just nu sitter jag hemma och är typ död, sjukt trött. Så ikväll blir det en kväll med film och ta det lugnt, mys!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0