I saw the other side in your eyes

Galet trött imorse när mamma väckte mig och jag skulle tassa till jobbet, så sov en halv timme till och fick strunta i sminket idag. Men det va sååhäär värt. Rätt skönt på jobbet idag, lugn dag med hög musik och skratt! När jag sen skulle tassa hem efter jobbet fick jag med mig en Pboy hem haha, så han ska sova hära, trevligt. Har inte hänt så mycket mer idag än att jag har vart i hamnen och sånt. Och nu kom jag precis hem och ska snart ta fram lite kläder jag ska ha med mig när vi åker på måndag, eftersom jag alltid är så seg så måste jag börja med det redan nu så allt kommer med och sånt. Sen blir det typ sova är så sjukt trött. Och imorgon är det sista hela dagen på jobbet eftersom jag slutar 1 på fredag, riktigt skönt!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0