I use to be one of a kind

Hemma igen efter 24 in sthlm. fast egentligen är det mer om man räknar med i torsdags när jag och flickorna va i sthlm och shoppade, vilket jag redan skrivit om.
Men iallafall, i fredags så åkte jag och Elin till sthlm igen, åkte direkt till lägenheten och lämnade alla grejor och sen in till stan igen, åt på pizza hut och sen gick vi på stan, shoppade, skrattade, pratade, hade riktigt trevligt som vanligt! Sen åkte vi tillbaka till lägenheten, vi va helt slut och som jag kallade det hade vi solsting, eller iallafall jag haha. Sen vid 8 tiden så lagade vi en romantisk middag som Elin kallde det, tacos haha. Sen fick vi sms av våran andra baby, Elin. Så hon tassade på tåget från trosa och joinade oss, så det blev Elin x3 kväll, som vanligt alltid lika trevligt med dom bästa. Blev lite värre när vi skulle sova, Elin x3 i en dubbelsäng med duntäcken när det är typ 300 grader är inte det bästa. Min och Elins godnatt saga va inte heller den bästa, vi skyller på solstinget igen hahaha.
I morse när vi vaknade va det bara att börja med att städa och sen blev det att fixa oss. Sen drog vi in till stan igen och shoppade och sen åt vi lite också. Efter det gick Elin, Elin och jag åt olika håll. Ena Elin skulle fixa en pressent och andra Elin skulle ta tunnelbanan för att möta hennes familj och dom skulle ut i skärgården och jag skulle köpa en klänning och sen ta pendeln till Södertälje för att sen ta bussen hem. Så jag går och köper min klänning, tur hade jag också för det va den sista och i rätt storlek. Och sen går jag tillbaka till t-centralen för att ta pendeln, och då möter jag Elin igen som precis hade missat tunnelbanan och stog och väntade på nästa som skulle komma om 2 minuter. Så jag gör henne sällskap och åker med till Skogskyrkogården och sen tar jag tunnelbanan tillbaka till t-centralen för att sen ta pendeln till södertälje. När jag sen kom till vhd hämtade mamma upp mig så handlade vi lite och sen åkte vi ner i hamnen och tog en glass. Nu sitter jag iallafall hemma och det är tok varmt. Ikväll får vi se vad som händer, inga planer än.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0