I wanna give you what you need

Vaknade upp hos my baby imorse igen, har min egna lilla säng hos henne haha. Hon skulle jobba idag så när hon åkte till jobbet drog jag hem och duschade och fixade mig. Sen fick jag köra till södertälje där vi skulle betala hotellet och sånt. Jag köpte solpuder och vi åt. Sen åkte vi hem och så träffade jag Robin och Rasmus, åt lite glass med dom och så, trevligt att träffa dom det va sjukt länge sen. Och Robin va så söt och gav mig ett hjärta, så galet söt han är. Sen drog jag hem, va hemma i typ 5 minuter och pratade i tele och sen drog jag och Elin direkt till trossen och sen hem till henne. Och just nu sitter jag hemma hos henne och kollar på film och myser. Och snart kommer Chrille och Elin hit, får se vad vi ska göra. Men lär väl bli trevligt som vanligt med dom bästa! Haha kul för Chrille att han ska vara med Elin x3 svårt för han om han ska ropa på någon när alla reagerar haha perfekt ju.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0