I wish I could take this to me, like you, with open arms

Today is the day, jag är hemma! Hur skönt som helst. Tassade upp tidigt imorse men det va sjukt värt. Åt lite hotell frukost och sen åkte vi direkt! Somnade i bilen och vaknade lite innan Norrköping, vilket byter att jag nästan va hemma, eller det kändes som att jag nästan va hemma iallafall haha. När vi sen närmade oss Trosa och svängde av motorvägen i vhd till trosa så insåg jag att jag faktiskt saknat det. Vad jag saknat vet jag faktiskt inte riktigt eftersom jag alltid brukar klaga på trosa. Kanske va det tryggheten kanske va det något annat, jag vet inte riktigt. Men en sak är säker, jag har saknat trosa! Sanningen är den men det känns lite konstigt att säga faktiskt. Trosa kommer ju alltid vara trosa där man känner sig hemma på något sätt. Men iallafall nästan direkt när jag kom hem drog vi ner på stan och åt och sen hämtade jag ut mitt paket från hm, great! Hade beställt lite kläder och ett par skor, love it!
Fick ett sms när jag satt och åt av en gammal älskad vän, som ville ses. Tyvärr va jag tvungen att säga nej eftersom jag hade lite och göra och senare skulle till tandläkaren. Säger förlåt för det och hoppas det kommer ett nytt tillfälle. Nyss läste jag även hennes blogg där hon skrivit ett lite inlägg om mig, och jag kan bara hålla med om allt du skrev och det kändes i hjärtat att läsa det. Men en sak är säker, vad som än händer, så finns minnena med dig alltid inom mig och jag hoppas vi får flera minnen att dela.
Just nu har jag precis kommit hem från övningskörning och tandläkare. Ska fixa in alla bilder i datan och sedan ladda upp dom så ni har något att njuta av haha.

p&l
elin

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart jag menade dig i bloggen x)

Hoppas semestern var bra och att vi kan ta den där fikan snart ;)

2009-07-28 @ 16:50:53
URL: http://peaceandida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0