In my head, you are still there

När mamma väckte mig imorse va jag galet trött, typ helt död men tassade ändå upp för att gå till jobbet. Kom till jobbet och såg affischen på mig direkt, haha så kul och gå runt på jobbet och se sig själv på affischen hela dagen, som en liten prinsessa haha. Men iallafall när jag kom hem så körde jag, det gick perfekt och jag har blivit grym haha. När jag skulle parkera efter vi kört så möter vi Thomas och Lotta på parkeringen och dom skulle ner i hamnen så frågar om jag kan köra dom. Självklart gör jag det haha. Så satt där ett tag och åt en glass också sen körde jag till trossen och sen hem. Nu sitter jag hemma och ska snart duscha. Efter det blir det typ sängen eller kanske lite tv, får se är sjukt trött och ska jobba imorgon kl 7. Men jobbar bara den här veckan och på fredag slutar jag kl 1 och då ska mamma bjuda mig på Rhodos, haha pinsamt att jag är där så ofta dom känner redan igen mig där, borde få stammis rabatt haha. Men nu ska jag tassa in i duschen.


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0