It means nothing now

Just nu sitter jag hemma, har precis ätit och druckit cider, så är det! Ska snart tassa till my baby, så det får bli ett snabbt inlägg eftersom jag alltid är sen och alla får vänta på mig, sorry för det men ska skynda mig haha. Dagen har jag mest spenderat i min säng, sov ut för första gången på några nätter, skönt där! Sen blev det tv och sen blev det trossen och sen blev det tv och data och sen blev det äta och cider, det bara är så liksom. Skön dag, perfekt ju! Måste bara berätta att mitt nya solpuder jag köpte igår är toppen, love it! IsaDora, terracotta gold 42. Inte va det dyrt heller, typ 130 tror jag, perfekt! Nu när jag ska iväg till my baby får vi se vad som händer, ingen aning faktiskt, får vi se när jag kommer dit så bäst jag tassar nu. Have a nice night, I will!

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0