It wears me out and leaves me naked

Går dagen spenderades som vanligt med my baby, ovanligt va? haha inte det minsta! Men nu har hon åkte iväg så får klara mig utan henne hur länge som helst för när hon kommer hem åker typ jag. Men vi klarar oss, sen blir det som vanligt igen haha.
Imorse vaknade jag av att min pappa ringde och väckte mig, han tyckte vi skulle ut och köra så det va bara att tassa upp och fixa sig och sen åkte jag och mamma och hämtade upp pappa så körde jag runt lite och sen åkte vi till skansundet och åt där, riktigt gott va det! Efter det trodde jag att vi skulle köra hem men pappa sa att jag skulle ta en annan väg runt mölnbo så körde riktigt långt idag, och det gick toppen, helt perfekt! När vi sen kom hem satt Robin utanför och väntade på mig, för han ska sova hos mig inatt, mys ska det bli! Så vi gick in till mig och sjöng lite lips och sen åkte vi ner på stan och hyrde film och köpte godis. Så just nu myser vi och kollar på den andra filmen. Sen blir det väl att sova ganska tidigt idag eftersom jag börjar jobba kl 7 imorgon, inte trevligt men så är det!

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0