Losing myself and it won't go away

Började dagen med att sova länge, great. Andreas skulle vart hära idag men han va bara här ett tag sen drog han vidare. Så jag har tagit det lugnt hela dagen, kollat på tv och sånt. Vid 4 tiden duschade jag och fixade mig för att sen dra ner på stan och äta på mitt stammis ställe, Rhodos som vanligt haha. Träffade Henrik och några där en snabbis. Sen blev det hamnen med glass och mys, trevligt. Efter det blev det en snabb sväng förbi trossen. Och nu är jag hemma igen. Ikväll blir det en film kväll med mys, vet inte vilken film det blir än men det får vi se. Mys blir det iallafall, tummen upp för det!
Efter allt som har hänt i mitt liv, så känner jag mig bara tom faktiskt. Är inte längre ledsen eller besviken bara helt tom! Det är som det är liksom och nu är det bara att vänta och se hur det blir... Jag hoppas iallafall på det bästa, såklart.


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0