Making love to the beat

Vaknade som vanligt utav sms, väldigt många idag. Direkt efter det så kom mamma in i mitt rum för att berätta en sak som va mindre roligt men får skylla mig själv. Sen tassade jag upp och fixade mig efter ett tag och sen skulle jag övningsköra så hämtade vi upp pappa så åkte vi och åt på stan först och sen köre jag till sthlm för pappa skulle köpa en sak och sen körde jag hem. Efter det så gick jag tillk Elin my baby så kollade vi lite på film och jag spelade lite tekken när hon fixade sig. Sen så gick vi ner på stan för att äta på Rhodos, mitt nya stammis ställe haha. Satt där ganska länge och pratade och hade mys. Efter det gick vi en lite promenad vid vattnet, haha romantiskt va? Just nu sitter vi hemma hos mig och inte gör så mycket alls. Jag ska snart byta om och packa lite grejor för att sen åka till mitt andra hem och sova där, alltså hos Elin my baby. Vi ska väl typ kolla på film och ha mys ikväll, och antagligen ha galet kul som alltid.
Som jag skrivit tidigare skulle jag till Varberg imorgon, men så blir det inte. Ändrade planer liksom, pågrund av lite olika saker. Men lite andra saker är planerat inför helgen, men inget bestämt än! Men nu ska jag gå och byta om och sen packa.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0