My fate's already been decided and I see those seven days again

Säger tack för dom här dagarna och hej då älskade broder!
Idag har jag lämnat malmö och Nicklas. Har haft det toppen i malmö, även om inte vädret har varit det bästa hela tiden har sällskapet alltid varit perfekt! Just nu vill jag bara hem hem hem men nu sitter jag på ett hotell i jönköping, suck för det. Helt ovärt om ni frågar mig, men om ni frågar min pappa så är det hel värt. Imorgon kommer jag iallafall hem och det är toppen! Har tröttnat på att åka runt som en galning. Vill hem till kompisar och allt. Men har helt klart haft en toppen vecka men såklart man längtar hem ändå! Dagen har jag mest spenderat med att åka bil bil bil och lyssnat på musik musik musik. Nu på kvällen blev det att äta på en restaurang och så, trevligt. Senare idag händer nog inte så mycket mer kolla lite tv på rummet tills jag somnar typ. Imorgon blir det att tassa upp tidigt men det är sååhäär värt, kan ju sova i bilen och destu tidigare jag tassar upp destu tidigare kommer jag hem och det är great! Har lite planer inför veckan som kommer, men vi får se hur det blir. Jag tänker iallafall inte jobba något mer, tummen upp för det!


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0