Sometimes I'm closer to the answer than this

Får bli ett snabbt och kort inlägg nu. Vaknade hos Elin my baby imorse av att Emilia ringde. Så efter ett tag gick vi upp och åt och sen kommer Maxine hit och så. Sen ringer min mami och säger att vi ska till papi och boka hotell och sånt så jag får fixa mig och sen åker vi dit är där ett tag och fixar hotell och så och sen åker jag tillbaka till Elin och då är Emilia och Maxine där också. Så bakar vi och sen kollar vi på film, mysteriet på greveholm haha. Sen åker Maxine hem så jag, Elin och Emilia kollar klart på filmen fast jag och Elin somnar. Sen spelade vi lite tekken och sen drog Emilia hem. Just nu sitter jag och Elin och väntar på att andra Elin ska smsa och säga att vi ska gå och möta henne. Så när hon smsar ska vi möta henne och sen tassa hem hit igen för att typ äta kladdis kakis och kolla film eller något. Men nu har jag brådis som vanligt, haha.



p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0