There's no promises. Just a memory before you leave

Dagen började med att jag blev väckt halv 9 för att jag skulle tydligen på rally som min pappa anmält mig och mamma till haha. Fast det va typ inget rally, typ man åkte en runda runt Trosa och sånt och svarade på frågor typ, men det va väl lite kul haha. Efter det va det samling i hamnen så då gick vi och åt på stan. Sen träffade jag Elin och Cicci mina små sötnosar så det va perfekt, fick säga hej då och sånt eftersom jag åker imorgon kl 8. Sen åkte vi hem och jag kollade på tv och somnade lite. Sen kom pappa över till oss så skulle vi köpa mat från Rhodos, haha älsklings stället! Jag fick övningsköra lite och det gick toppen, tummen upp för det! Åt och sen åkte vi hem och packade, jag får inte ta med mig så många skor som jag vill, så det blir bara fem par skor haha. Just nu har jag precis duschat och ska snart lägga ner allt i väskan och sen blir det kanske någon film och sen blir det sängen! Ska upp halv 7 - 7 imorgon, ovärt men min pappa har bestämt det så bäst jag lyder haha. Kommer ha med mig datan på resan så kommer uppdatera vad som händer i mitt perfekta liv, hahahaha nej men kommer berätta vad som händer i mitt liv! 


p&l
elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0