With your back against the ground

Gårdagen va mitt humör verkligen inte på topp, eller sanningen är den att det va sämst. Men jag är bra på att ha mitt fina skal och lee, vilket inte alltid är äkta. Men det ingen annan ser, ser min mamma på mig. Hon märkte allt och jag älskar henne för det. När jag gick och la mig igår kom mamma in och la sig i min säng och pratade med mig i nästan en timme, hur skönt som helst. Allt blev så mycket lättare efter det och jag kunde sova. Och jag säger tack för det mamma!
Idag sov jag ut och det kan behövas efter allt. När jag väl tassade upp la jag mig direkt framför tvn och kollade på tv och sen film sen tv igen. Efter det fixade jag mig lite snabbt för att sen övningsköra med pappa, körde i typ 1 och en halv timme och allt gick perfekt, tummen upp för det. Efter det har det inte hänt så mycket mer, åkte hem till mamma igen och har kollat lite tv och sånt bara. Men skönt med en sån dag idag faktiskt. Har haft ont i huvudet nästan hela dagen, inte konstigt med alla mina tankar och allt. Så ska snart sova hade jag tänkt.
In the mirror I'm older, but deep inside I'm still the same child..

p&l
elin


Kommentarer
Postat av: Ida

Aw, du har verkligen en supermamma Elin! :D Hon är verkligen kanon (: Take care of den där relationen (:

2009-07-30 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0