You buried me alive, you buried me alive with you lies

Imorse när jag vaknade va Andreas hära, mys. Så tassade upp och fixade mig och sånt. Sen va det dags att åka till sthlm. Det blev mat, shopping, gamla stan och fika. Trevlig dag trots allt som händer i mitt liv just nu. Det är skönt att vara hemma, men ändå vill jag bort känns det som. Direkt när jag kom hem fick jag reda på mycket, jobbigt men det ska fixas på något sätt. Just nu vet jag inte hur, allting bara rasade när sanningen kom fram. Sanningen är jobbig att höra men ändå varar den längst. Det blir en svår tid framöver, det är allt jag vet just nu.
All that is left are the fine memories of them old days, I miss it


p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0