En en en en en natt i stan

Mycket mycket mycket trevlig kväll igår. Spenderade kvällen/natten med dom bästa. Träffade många vänner och mycket annat folk, tummen upp för det! Vädret va tok bra och allt va perfekt. Det här kommer bli bästa sommaren ever känns det som, jag lever min dröm så är det bara!
Idag vaknade jag vid tolv, min mobil ringde och jag fick höra en väldigt tråkig sak som hände en kompis i natt. Inget jag tänker ta upp på bloggen men vad som än händer kommer jag stå vid din sida C <3. Efter det tassade jag upp och drog på mig ett tublinne och shorts. Skulle slänga på mig solglajjorna när jag kommer på att jag råkade pajja dom igår, tok tråk. Men får fixa det nån gång i veckan när jag hinner. Sen drog jag till ica och skulle handla lite med mamma. Och sen när jag kommer hem sitter Nicklas och Henrik hemma oss mig och dricker öl. så umgicks lite med dom och så. Nu har dom precis dragit och jag tänkte sola lite. Senare ska jag träffa Cicci och Elin mina babes. Vet inte vad vi ska göra, men det visar sig. Slänger upp två bilder på mig och bv igår.

p&l
elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0