How do you find your reasons why

Midsommar today, började med att vi åkte till västerljung, träffade Gotten där så fick VIP plats haha. Sen tassade vi runt där ett tag, tills det började tok regna så då skulle vi åka. Jag fick köra, det gick ganska bra för att vara första gången med mycket trafik. Åkte till Gnesta och sen stannade vi där och handlade lite cider och sånt och sen fick jag köra hem och då gick det mycket bättre. Nu ska jag bara platta håret och bättra på sminket lite eftersom regnet förstört det lite. Sen ska jag till Kryma, blir väl grillning och sånt där, trevligt! Får se hur länge jag är där, ska kanske träffa Elin och Cicci, dom skulle ringa sen. Blir att ta det lungt idag eftersom jag inte är helt frisk och vill inte bli sjukare precis. Har kameran med idag så blir kanske lite bilder, i hope. Som vanligt har jag lite brådis nu igen, så trevlig midsommar folket!

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0