I feel it, I feel alive

Riktigt skön dag idag, great. Började med att jag fick mitt nya bank kort idag så det va toppen. Tassade ner på stan för att aktivera det och passade även på att sätta in min 1000 kr jag fick av min kära pappa förra veckan. Sen blev det hem och steeka på altanen, blev galet varmt men riktigt skönt! Sen blev det att fixa sig för jag va bjuden på middag nere på stan. Åt och sånt. Sen drog jag ner till hamnen träffade Elin my baby så åkte vi en lite crusing runda i min pappas bil haha. Och nu sitter jag hemma hos Elin och lyssnar på musik och pratar lite om imorgon och så. Imorgon får jag träffa min saknade bror, är sååhäär glad över det! Inte riktigt bestämt vad som händer imorgon kväll men ska iallfall spendera kvällen med dom bästa, perfekt! Senare händer nog inte så mycket mer än att jag ska tassa hem och så. Men nu håller min baby på att somna så får nog sluta skriva nu.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0